Pierogi ze szpinakiem i fetą




Na pewno wielu z Was kochani jesteście smakoszami pierogów domowych...
Tuz przed świętami szukałam w sieci przepisu na farsz wigilijny do pierogów.. i w padłam na ten przepis. Muszę przyznać że jest godny polecenia.. zachęcam.


Pierogi ze szpinakiem  i fetą


Przepis na ciasto:

  • 1/2 łyżeczka soli
  • 300 g mąki
  • 180 ml wrzącej wody
  • 30 ml oleju
  • 1/2 łyżeczka soli 

Wszystkie składniki do miski i wyrobić... ciasto jest bardzo elastyczne i się nie klei.
Przepis na farsz:
  • Paczka szpinaku ( 450g)ja kupiłam taki w kostkach '' brykietowych''
  •  Ser feta sałatkowo - kanapkowy 270g .. ja dałam 1/2 opakowania
  • -2 ząbki czosnku
  • -łyżka oliwy
  •  pieprz, gałka muszkatołowa do smaku

Szpinak rozmrozić, przesmażyć z oliwą, czosnkiem i ostudzić.
Dodać pokruszoną fetę i doprawić do smaku pieprzem i gałką muszkatołową.
Ciasto wałkujemy, wykrawamy , nakładamy farsz i lepimy.
Gotujemy i można jeść...bardzo dobrze smakują z czerwonym barszczem



Komentarze

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...