PASZTET DROBIOWO - WIEPRZOWY


PASZTET DROBIOWO - WIEPRZOWY


Pasztet powstał systemem gospodarczym, czyli wykorzystałam mięso drobiowe po ugotowania rosołu. 

Składniki:


  •  1/2 kg mięsa drobiowego (wykorzystałam mięso z kurczaka po ugotowania rosołu )
  • 1/2 łopatki
  • 1 kg podgarle
  • 40 dkg wątróbki drobiowej
  • 4 jajka
  • 3 cebule
  • 2 bułki 

Przyprawy:


  • pieprz
  • sól kamienna
  • gałka muszkatołowa
  • przyprawa grzybowa w proszku


Wykonanie:


Mięso wieprzowe oraz podgarle pokroiłam w kostkę oraz cebulę smażyłam ( próżyłam) na patelni  na półmiękko.
Wątróbkę wrzuciłam na wrzątek i parzyłam 10 min na wolnym ogniu.
Całość, czyli mięso drobiowe wraz tym usmażonym, zmieliłam na sitku makowym wraz z bułką ( wcześnie namoczoną).
Do całości dodałam jajka oraz przyprawy, po czym potraktowałam blenderem do  uzyskania gładkiej konsystencji.
Napełnione foremki wstawiłam do nagrzanego piekarnika w temp 180 stopni i piekłam około 50 min.
Smacznego !



Komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...