GALARCIKI DROBIOWE






GALARCIKI DROBIOWE



Składniki :


  •  1 duża pierś z kurczaka
  •  2 marchewki
  • por
  • kawałek selera
  • 1 pietruszka
  •  ziele angielskie
  •  liść laurowy
  •  ząbek czosnku
  •  sól

Ponadto:


  • 3 jajka
  •  groszek konserwowy
  • natka pietruszki
  • 2 łyżki octu
  • 7 łyżeczek żelatyny ( rozpuścić w 100 ml wywaru- rosołku )
  •  1 litr wywaru po ugotowaniu piersi z kurczaka ( przecedzić )


Wykonanie:


Pierś z kurczaka umyć pod zimną wodą, umieścić w garnku i zalać tak aby mięso było przykryte.
Po zagotowaniu, zebrać pianę i dodać ziele angielskie, liść laurowy , czosnek i wszystkie warzywa.
Gotować na wolnym ogniu pod przykryciem, do miękkości.
Po ostygnięciu ściągnąć skórę i oddzielić mięso od kości. Pokroić na mniejsze kawałki, w kostkę.
W między czasie ugotować jajka, rozpuścić żelatynę - czyli 100 mml wywaru rozpuściłam w 7 łyżeczkach żelatyny. Poczekałam aż żelatyna napęcznieję i na wolnym ogniu ja rozpuściłam.
Odlałam 1 litr wywaru i dołożyłam rozpuszczoną żelatynę. Wstawiłam na chwilkę na gaz, doprawiłam pieprzem, solą oraz dodałam 2 łyżki octu.
Przygotowałam pojemniczki, (ja zrobiłam kilka na próbę w kieliszkach) na dno każdego ułożyłam marchewkę, groszek konserwowy, natkę pietruszki oraz plastry jajek.
Pojemniczki uzupełniłam  mięsem, zalałam wywarem i wstawić do lodówki.
U mnie już można było jeść po 3 godzinach.
Smacznego !!!

Komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...